lite mer snack om gårdagen :)

Haha juste imorse när matte gick med mej till skolan så höll jag på ramla tusen ggr ! klackar och en tung väska ingen bra kombination på morgonen och dessutom as halt ! Hahahah xD , ja okej är snäll och berättar lite vad jag gjorde igår då :) , gymmade med min lillebror super kul ! , väntade på tobbe när han klippte sig blev jätte fint faktiskt ;)  hos hans syster då som även ska klippa  och sätta i extitions i mitt hår nu på torsdag :)  , sen var vi ute ett tag typ unkan då träffade stoffe och Apiko hade skojit med dom då :) , sen hade jag , matte och tobbe krig med spritpenna dom bomba mitt ansikte ;O haha fast gav igen (a) , hum jag rymde från tobbe ut i snön i baara strumpor så sprang han åh hämta mej slängde upp mej på axlarna och jag fick panik hah ! ja men blev ändå en lyckad dag :)
Skolan var rätt kul ochså faktiskt hihi STARKA ORD HAHAHHAHA ;D LOVE THAT WORD !<3
Men nu ska jag borsta tändisarna och SOVA SKÖÖNT !<3
P.S MÅSTE FIXA MINA NAGLAR HAHA PANIK!


Kommentarer
Postat av: Marjorie Diaz S.

snyggt med snö sötnos! :)



kraam!

2011-01-14 @ 05:15:12
URL: http://diiiiaz.blogg.se/
Postat av: emelie

Nu ligger Veckans blogg uppe! Titta om det blev du, annars ha du en ny chans nästa gång! :)

2011-01-14 @ 15:04:30
URL: http://emmiesblogi.blogspot.com
Postat av: Helena

Tack :) till Marre

2011-01-15 @ 13:29:01
URL: http://fantasticbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0