lLovelu !<3

Trudeloisen :) , jag och updatera dessa två dagar har varit knas haha , ska försöka bättra mej (a) , men har ju gått iskolan idag och efter det gymmade jag och felicia lovely :) Sen träffade vi Björnis  , G & danne :) så vi var med dom ett tag , sen s¨å drog felicia hem så då gick jag , g, björnis & danne till min mamma jag hjälpte henne lite ikiosken hihi , och i mellan åt snackade jag med dom då :) , hade super kul som vanligt då såklart ! =) , kommit hem & ätit åh tagit en lång dusch med inpackning såklart !½ snart ska jag plugga fysik -.- har två prov tills på torsdag fan hemskt hatar det ! . idag iskolan snackade vi betyg och jag vette fan alltså vad jag ska gå för jäkla gymnsaium eller vad jag ska bli eller något ! , Hhihi pappi kollar efter lite lägenheter till mej UNDERBART !!! :D Vill verkligen det !!
Men ska plugga ett tag puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0