Minnena med dej försvinner aldrig !

Jag tänker på minnena med dej varje dag, varför blev det såhär? , kommer nog aldrig släppa minnena med dej , jag får en klump varje gång imagen när jag ser dej eller hör talas om dej , vi gjorde slut för vi bråka för mycket ,  jag myttade för dej pga av en grej som jag ångrar , fattar inte att jag förstörde våran kärlek på det viset , men du förlät mej , och vi var bästa vänner umgicks väldigt ofta , hade det skit kul ihop , tills en dag när hela mitt hjärta krossades i bitar den kvällen jag fick höra att du myttade , och med min såkallade bästavän då knäcktes jag , jag skrek en grej så du blev sårad ,  sen dess har vi inte pratat sen dess nu idag är vi ovänner, för både du och hon myttade mej rakt upp i ansiktet , jag berättade för dej att jag gillade dej , även för hon ., men ni sket i det , och nu är allt ett helvetet , våran vänskap 'är som bara luft just nu , jag ångarar det jag gjorde mot dej , men orkar snart inte mera ,jag älskade dej som bästavän , alla våra stunder som bästavänner och när det var vi två , iskolan beter jag mej normalt , och säger att jag skiter i det och att jag är arg , men längst inne är jag sjukt ledsen och tänker på alla stunder vi hade tsm jag har drömmt om dej i en vecka  nu och hon , och det är inte roligha drömmar heller för den delen ,
saknar dej ! men detta är inte oförlåtligt , gråter tårar för dej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0