Natti Natti <3

Måste be någon fixa om min header är så less på den redan haha xD ! Men har ingen aning hur ja vill ha den ?
Typ funderar såklart på rosa (a)  sen ska jag nog ta lite nya bilder åh vill ha den super söt men snygg och seexig ändå? haha funkar det verkligen ?:) Hum får hoppas på det ! ;)
Snart ska jag ta och sussa så sjukt skönt ! Haha kollar på Disney hah Hanna Monthana -.- xD
Imorrn ska jag försöka hinna  blogga iaf ! hihi ! har så mycket att göra dåh så :)
Haha jag och tobias har skaffat en söt iten dagbok som man skriver om varandra i fett kul haha man får bara skriva om den andra haha ! really sweet :) !<3 Hahah man måste skriva varje kväll hihi så ska snart skriva i den haha;)
Mina äkta naglar (a) har blivit fett långa faktiskt hihi hoppas dom inte går av när jag börjar gymma bara !
Sen har jag min super söta sovmask i leopard såklart :D <3 Puss natti !
Bebis <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0