SKA BÄTTRA MEJ !

åh shiit förlåt för att jag inte bloggat på flera jäkla dagar! , men har helt enkelt haft fullt upp :/ , är så ledsen , lovar att göra bättre :)  , vaknade nyss iaf från att jag gick åh la mej cirka tre igår gick upp 5 för att tobbe skulle dra på morgonen åh jobba :/  , har iaf haft värsta bra helgen och andra dagar såklart :) , har varit med massa personer så ah  varit bråk , gladheter , ledsen heter som sakt , hahaha slog på en liten snorvalp med thaahah (A) , men inte så pass hårt så elak får jah inte vara :/ , i fredags så var jag med en jäkla massa människor , ute då och det var svinkallt ! , så typ vid 00:00  tiden gick jag till tobbe åh jag lovar er att det är långt och iskallt ! , fan satt uppe till typ 6 då och ja som sakt var tvungen att slagga då haha , sen ja hela jävla veckan har jag vändt på dygnet fett drygt hahah kommer vara sjukt körd iskolan ! , räckte redan att jag drömde om skiten ! ush vill verkligen inte !!!
Ja men nu fick ni höra lite hör av mej sen LOVAR !<3 och som sakt imorrn äre skola SUUUCK !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0