Godmorgon ! Hemskdröm :(

Godmorgon blev en tidig kväll för mej igår runt 1 tiden , sov till typ kvart över ett för boris ringde åh väckte mej , men men var typ vaken ändå , just nu sitter jag framför tvn kollar Mtv såklart och min rosa söta laptop iknät :) , hade en hemsk mardröm iaf , ush handlade om saker som hänt förut som förstört allt i mitt liv , visst drömmen var bra och så , men den stämde förut i verkligeheten , men inte längre pga av världens hemskaste människa som förstört allt , längtar bara tills den personen försvinner från vår värld , tyvärr att jag måste säga så , men gillar verkligen inte den personen , inget namn nämns !

Till världens bästa nyheter är att min bebis älskade ROBIN kommer imorgon BIG LOVE !<3 , Så sjukt länge sen jag träffa han , faktiskt när vi hade jullov och det var länge sedan ;O , så detta kommer nog bli en bra vecka !<3

Kommentarer
Postat av: Rp

Fett underbart gumman! <3

2011-03-05 @ 13:55:30
Postat av: Helena

Jag vet gubben <3

2011-03-05 @ 14:35:51
URL: http://fantasticbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0