Inte öppnat tyska böckerna än :O

Haha fortfarande inte öppnat tyska böckerna ;O , Ska sitta uppe hela jäkla natten funderar jag på busigt kolla på big brother & plugga till provet hah kommer bara vara sinnes sjukt trött imorrn , men jaja skiter man väl i :) & min lilla bebis carro ska nog göra det samma haha ;) (A) Hon är älskvärd hon på syslöjden ja vad kan man säga? I LOVE YOU HAHAHA man kan inte ha tråkigt med henne ;) !
Så jäkla sugen asså om jag får lägenheten jag ska titta på kommer bli underbart som bara den kan ja lova ! , nära till skolan åh ja massa mys , ha mysdagar med vänner & söta pojkar skulle inte sitta fel , eller övernattingar ja kan ju bara kalla detta underbart ;D , funderar på ha divan soffa så sjukt fina hihi åååh vill verkligen ha den (lägenheten) (A) <3
värsta snygga inredningen skulle det dessutom bli ! , leopard  & rosa hah kärlek asså :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0