Lite fakta om Min schäfer wilmer ;)

Nu har jag suttit och pluggat lite iaf till mitt so prov som är så hemskt tråkigt , det är om 2a världskriget , visst intressant att lära sig om , men prov nej det är tråkigare ,  får plugga mer som sakt senare , vet inte ens om ja ska göra det imorgon eftersom skulle gjort det idag men är ju sjuk :/ <3 , om ett tag ska jag hoppa in i duschen sköönt!
eftersom ja inte var iskolan idag så blir det inte gymmet Pyyh :( , ååh vad ska man göra ist? , kanske gå promenad med vovven? hum han behöver röra sig den söta lilla knubbisen <3 , Kan berätta lite om han har ändå inte så mycket att blogga om ,

Namn : Wilmer
Efternamn: Haanpää/ Hampinen
Smeknamn: Bobbo , plutoo , bebis , wilmbur
Favogrejer/mat = Helenas stringtrosor , skinka , gustavs mat (kattmat)
Älskar att bli ; Kliad på magen av mina naglar (a)
ålder :  4 tror jag
Ras : schäfer 100 %
Dessutom älskar jag han ändå <3

Jag & Wilmer ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0