Mer om gårdagen :)

Mer om gårdagen , efterskolan åkte jag till paulina åh chilla där , sen drog hon och ja in till tierp åh var med Matte & Gripen , sen var stoffe snäll åh skjusade oss till bennys , för dom skulle handla där , blev en riktigt trevlig kväll iaf, blev lite problem ett tag men det är löst nu åh så , sen vid ungefär vid halv ett drog paulina hem , ¨så ja var med matte & gripen , senare med stoffe & emilia , sen så skjusade dom mej till kiosken så är fortfarande kvar här då , men ska snart åka hem skönt ! , blir nog chilla hemma till en film eller något sånt ta en dusch åh de :)
Finns på luren såklart (y) (mp)
Jag & paulina har även märkt att vi är väldigt lika , vi har samma smak på saker åh ting , vi har samma grejer , vi gillar samma stilar , vi hatar lika personer , båda har svarthår, asså kan inte rabbla upp allt men de är sjukt mycket och vi har liksom typ precis börjat kännt varandra och jag älskar henne redan :) <3
 Syns kanske ikväll puss <3


Min älskling paulina !<3



Kommentarer
Postat av: paulina

Naaw, ångrar aldrig att jag lärde känna dig , vi ska aldrig glida isär varan. ÄLSKAR DIG SIS!<3

2011-03-27 @ 00:32:06
URL: http://www.justanotherbloogger.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0