Mer om min kära gårdag ;D

Busigt långt inlägg ;:) <3


Ja som sakt mer om gårdagen tänkte jag att jag kunde berätta mer om :) , hihi iskolan då jag , carro & jossan , gick och köpte massa fika som skollunch hah , vi köpte typ kakpacket , festis , mackor , bullar , åh sånt mumma ,  haha först fika vi de innan lektion sen så när jag och carro hade matte tog vi in massa kakor på lektion åh käka haha båda mådde as illa men ändå gick carro ut från lektionen och hämtade mer kakor haha fett roligt ! så vi höll typ på spy sen !,


& senare drog jag ju till gårn i söder då hade sjukt roligt med alla tror jag var lite flumiig av mej dessutom blev sams med min polare iaf bra det hah (Y) , sen drog vi till pizzan för jacob skulle ha kebab i bröd haha och snacka om att vi hade roligt där dessutom hah , pontus stängde in mej på toan inte snällt har toaskräck hah men sen kom han in åh släckte lampan höll på dog hah , så stod vi där och garva sen blev jacob lite avis så han hamnade med där inne så blev en liten threesome där inne haha DRIIIV ;D , nej men jäkla rolig kväll iaf , roligare än vad jag trodde att den skulle bli (Y) , sen asså folk som jah inte känner & känner tycker jag pratar som om att jag kommer från sthlm hah , hajar inte det dära riktigt , dom bah äru från sthlm? , ja bara nej född i ödemarken hah , dom bah låter som du kommer från sthlm hah , men så e min dialket liksom inge ja kan göra åt hah ;P , och skulle inte orka anstränga mig åh prata på ett annat vis så ^^ , så e min dialket iaf ! HIhi hade lite små tråkigt nu därför ja skrev så långt ;)
Jossan´s snopp & Helenas hand hah ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0