Oh catfight hah !

sådär nu är jag hemma har varit en liten catfight idag men hade blivit missförstånd mellan mej och en annan tjej så ber ännu en gång om ursäkt iaf :)
Har även hunnit prata med min kära paulina i telefon love you girl! <3
snart ska jag äta middag blir pasta åh någon röra papi hade gjort & efterrätt melon & mango underbart :)
Efter det ska jag ta en lång och härlig dusch skönt och såklart se BB <3 !
Morgon dagen blir att jag ska till min paulina såklart men ska vara med henne längre imorgon så tar ja taxi hem istället skönt :) !
Haha jag & paulina ska annordna en blogg tillsammans fett gullit faktiskt om ja får säga det själv ! som vi ska skriva idagligen så får se om jag lägger ner denna blogg då , blir nog att jag boggar på blogspot , stavning? xD

PUSS

Helena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0