Min garderob måste städas!

Gosh måste verkligen städa min garderob!


Herregud min garderob ser rent ut sakt hemsk ut , måste städa den alla kläder ramlar ut ur den ochså haha , måste kolla igenom allt i den dessutom vad jag ska ha kvar och inte just nu är den för liten till alla mina kläder , men ändå shoppar jag hah men det måste man såklart göra hihi och dessutom sa mammi nu att jag måste kolla igenom alla skor ja ska ha kvar & slänga suck hah :P , dessutom så ska jag nog skänka bort dom kläder jag inte behöver så kanske får lite pengar för dom det skadar ju aldrig heller så :) Mina underkläder från nelly borde komma snart dessutom ! :)

Min garderob!
bara typ 14par som får plats -.-

Ooh hjälp mej ;S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0