chilkväll med dom bästa<33

Chillkväll man haft ! jag , tobbe , matte & bella drog till affärn köpte godis , sen så drog vi åh åt pizza fett soft" :)
sen kommer vi hem , jag & bella checkar Ph på min data medans tobbe & matte sparrades med varandra ;)
Min lille putte snutti tobias sötis vann hihi ;) <3 ,, sedan har jag & tobbe legat & myst i cirka 1 och en halv timme hihi :) , imorrn blire slagga te tio underbart ;D ! & nu har vi knäppt massa sköna bilder & käkat godis :) <3 skriver natti inlägg sen pussar <3

Här är tobbes älskade katt tubbe som alltid är med mig på morgonen när jag sminkar mig världens gulligaste katt , kan till och med öppna ytterdörren ;) <3 puss tubbe<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0