GARDEROBEN SER FÖR JÄVLIG UT!

Trudelo där :) Nu har jag duschat iaf & läst klart i moppe boken :) imorgon när jag ska skriva upp mitt moped prov så ska man fotas innan och jag har absolut ingen aning om vad jag ska ha på mig rent ut sakt! & min garderob ser för jävlig ut ! och det ligger kläder ihela mitt rum typ skulle verkligen behövas städas här inne ! Men har bara inte orkat göra det ! när jag kommer hem från skolan så pluggar jag antingen lite smått och bloggar lite jag har inte så mycket tid att städa åh skit fy ush och blä ! ska ta och skaffa städerska hah ! Men men jag ska fan kolla i min garderob om jag hittar något plus hela min säng ser för jävlig ut med fullt med kläder SUCK !// Helena

inte så bra bild men det är min garderob , städade den nyss wiho känner mig duktig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0