God Morgon!

Åh herregud vaknat upp flera ggr i natt gosh i hate it! så till slut gick jag upp klockan tolv iaf , och sitter nu framför tvn nere med tända ljus mys :) vill verkligen ha jul nu det är så mysigt när man får äta lussekatter & mjölk på morgonen åh eller att ha en kille brevid säg när man vaknar fy finns ingenting bättre!<3

idag ska tobbe komma till mig ska snacka med han om massa saker! , sen ska jag försöka börja med min Hk läxa där vi ska göra ett häfte eller en planch om ett land om deras mat osv. sen ska jag göra klart mina matteläxor även så ska jag plugga lite bild har prov på onsdag -.- ! vissa veckor är det fullt upp att göra iskolan och ibland nästan ingenting ! så bäst att sätta fart iaf :) skriver sen puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0