Hej världens underbaraste dag ;D <3

Jisses vilken jävla underbar dag jag har haft seriöst hahah ! Idag blev lilla jag köttad av Pontus &  Björnis (thörnis)
pontus höll i mig & emil nöp mig i seriöst en timme haha och jag låg och skrek och skratta som bara fan ! åh herregud asså totally (xD) shit vi hade krig med slogs åh jag blev utdragen isnön åh ja vette fan allt hahh men sjukt rolig dag & jossan hjälpte mig att mörbullta björnis hahah ;) tack =) men tack för en underbar dag hihi :) ni gjorde min dag lovely  :D <3 & Nu sitter jag här med min lilla rosa laptop & tobias sitter breve med sin :) <3 Ikväll blir det vara med tobias & slagga där iaf :)  & plugga som en liten nöt usha usha !

IMORGON BLIR DET SOV MORGON WIHOHOHOHO :D<3 pussar uppdaterar sen :) <3

Kommentarer
Postat av: jossan

yesss, jag är bäst jag vet! (; :D <3

2010-11-24 @ 20:00:12
URL: http://http//jossanjao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0