Hellu där ;)

Hello där ! Idag blev det som sakt att jag jobbade hela dagen som inte alls var planerat ;O<3
Men bara blev så hihi , men skadar aldrig hade inte så mycket för mig så :) , Det var sorgligt att säga hejdå till robin :( saknar han så otroligt han är mitt lilla hjärta <3 men hade underbart med han under dessa dagar tillsammans ska åka upp till han sen i jul hihi ;D <3 Det är ju liksom hela 50 mil mellan oss tyvärr ;/ <3 Men han finns alltid inom mig<3


Jag mår inte så bra ibland nu förtiden blir sur för onödiga saker och så det är väldigt jobbigt faktiskt ;/ , som mot en killkompis nu som jag inte är så snäll emot , bitch blickar och så , menmen det ska jag försöka lösa hatar att vara osis med vänner!

Jag och mammi handlade även kollade efter en allmenacka på KONSUM men dom hade ingen SUCK! måste verkligen ha en är snart i behov av en sån! , Men men jag fick nytt schampo och balsam iaf från gliss och en deodorant som luktar as gott och dessutom är den rosa me love :D ! jaja nu kanske jag ska ta och hitta på något skriver nog senare :) JUSTE OM NÅGON VET EN BRA SIDA MED SNYGGA VINTERJACKOR DET VILL SÄGA VILL HELST HA EN KAPPA ELLER EN SÖT KORT PÄLS JACKA SÅ SKICKA LÄNKEN SKULLE VARA JÄTTE SNÄLLT ! PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0