Hemköps plocksallad Mumms!

Åh säger bara att jag älskar paradisehotell haha så jävla bra! Åh maten kommer snart hem plocksallad på hemköp mumms älskar deras sallad!<3 haha jag som satt och kollade på pizzor hahah xD Hahha så berättade jag det till pappa nyss han bara haha det har jag med hah vi är lika vi :) , har ont i min mun med där jag tog bort tanden :( Ikväll blire nog ingenting speciellt faktiskt ska nog bara fixa idrotts kläderna åh kläder tills imorgon sen så ska jag antingen sitta vid datan eller sova sen ska jag med även snacka med tobias i telefon :) saknar den lilla plutten :( han kan inte träffa mig på hela veckan :( Så får väl bli nästa vecka eller något sånt ! Men du ska veta tobias att du är saknad av mig e inte van att inte ha dig sovande hos mej eller jag hos dej :( <3 puss på dej lilla gubben <3

Imorgon blir det sola med christoffer iallafall super bra måste bli brun så :) & även plugga moppe då ska även beställa prov tid snart med sen e jag klar ;D ! puss // Helena

stoffes hund när hans bollar blev LOST ;o <3 Han är en modell min lilla putte<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0