Hihi :)

Ja ursäkta igen då , miss lilla jag som suger på min uppdatering :( <3 , men asså denna data går sjukt segt på någotvis så tar alltis tusen år att komma in på sidan tyvärr :/ Men iaf åh herregud vilken helg jag haft !
I fredags var jag med Tobias och var med åh valde ut ny outfit till han verry sweet blev den totally ;) ! Typ lite stickat åh snygga jeans å så =) & så fick jag 10 stycken rosor av honom det var sjukt gulligt ! som tyvärr ja glömde i bilen så vissa dog :( , men vissa lever hihi :) ! Sen på Lördagen umgicks jag med Christoffer :) hade väldigt roligt även ute med träffade lite galet folk hahah och jag åh bella var lite CRAZY och sprang runt ute å gjorde lite bus på killarna vi var med hahh ;) Sedan på lördagen så följde Tobias och Christoffer med mig hem haha alla tre sov i min säng ;O ! tur att man har stor säng :) Hihi åh vad som hände i den är lite secret hahah nejdå driver bah :) Men hade underbart rolig helg iaf :) ! Och nu sitter jag ooch små textar lite med stoffe :)!

Imorgon händer nog ingenting speciellt ska nog plugga moppe som jag snart är klar med så snart provet bara :D och sen ska jag plugga till ett biologi prov som vi har tills på tisdag :) åh det är även lite läskigt för dom har byggt om iskolan och då får jag veta om vilka som fick överskåp hoppas jag får ett! och sen får jag veta om vad jag fick i slutbetyg i KEMI as nervös ! och vad jag fick på so provet " Men får se om jag skriver ssenare puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0