Internationella igen?;O

Fick ännu hem idag om gymnasium pogram och det är om internationella gymnasiumet i uppsala som jag redan fått hem om förut men nu var det lite mer information och jag är sjukt sugen på att gå på den skolan ! som man får välja språk inriktning och jag skulle vilja ta finska lektioner om det går så , så det skulle vara bra ! sen så i 2an får man välja om man vill åka indien eller NewYork! och jag skulle gärna vilja åka till NewYork så denna skola kanske passar mig perfekt vem vet liksom?så på lördag ska jag på öppethus om det iaf med Boris! och sen ska vi även på pizza kväll den 25 November :) och nu har jag fått två lappar om det så får alltså ta med mej två stycken extra om man vill komma hihi , men jag och Boris ska iaf in :) hihi

Jag premunerar ju på VeckoRevyn så nu ska jag ta och läsa den med för den kom hem på posten :) så hörs sen puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0