Jävla taxi -.-

Hejhej åh vad arg jag är seriöst ! åker hem idag och tänker
gud vad skönt att åka hem efter skolan någon dag men då var taxin försenad i en hel jävla halvtimme fyfan hatar att åka taxi ! till och med bussen kommer i rätt tid eller inte igår med fan asså e så less på dom ! och han sa inte ens förlåt när han kom ush ush tummen ner på detta ! , sen så smsade min mamma bara vi ska flytta till tierp i ett hus :O , jag blev överlycklig , men sen kom sanningen fram att det var min bror som hade drivit om det hela ! fett arg jag blev ! orkar inte berätta just nu vad som hände iskolan , bara det att jag blev arg på carro för hon hade snö i min sko :/ jävla rumpunge ! Men men nu så sitter jag här och äter knäckebröd å dricker äppel juice :) skriver om ett tag igen puss <3 Hoppas ni haft en bra dag" Juste man ska inte ha UGGS I DETTA JÄVLA VÄDER AS BLÖT PÅ 1 SEC! -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0