Jobbigt med strömavbrott hela tiden -.-

Snart blire DesperateHousewives ! Lovely :) , snackade nyss med Christoffer hihi alltid lika trevligt :)

Och på torsdag ska jag och stoffe sola igen hihi vill inte vara några blekfisar här inte ;O  , åh på fredag ska jag slagga hos honom  :) Sedan på Lördag blir det åka in och kolla på gymnasium med boris vi ska kolla på INTERNATIONELLA GYMNASIUMET i UPPSALA mellan 11-14:00 :) , sen kanske vi tar en sallad eller något sånt mysigt eftersom ingen av oss äter godis eller onyttigt längre wiho grattis till oss :) ! så snart när jag tagit moppe kortet ska jag börja träna på gymmet med Felicia & Boris :) och sen även istan blire att jag ska köpa en chocklad kalender inne i uppsala med en Hello kitty haha så jäkla söta :) åh jag älskar chocklad Mumms mumms :D <3 sen ska jag kolla om jag hittar en snygg jacka annars får jag åka in till sthlm och köpa den jackan jag vill ha ! den fanns inte på sidan :( , men de är en söt jacka jag verkligen vill ha så hoppas att den finns kvar bara :)


Åh strömen har gått 6 ggr idag den gick nyss igen tur att man har en söt rosa liten laptop ;) men den kmr tbx lika snabbt som den går , så nu försvann den igen för 7gången fett drygt hoppas den kmr tbx annars missar jag desperateHousewives :( men nu kom den igen så himla jobbigt hur den håller på -.- ! Men skriver ett natti inlägg sen puss <3 Hahah gammal bild på mig och Christoffer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0