Kamin är underbart att ha !

Sitter här i soffan med min söta lilla rosa  laptop och har kaminen precis vid mig super skönt! pappa lärde mig även hur man använder en kamin jag la i papper iaf hahah det var duktigt tycker jag fast är livrädd för eld vet inte varför? kanske hände något när jag var liten men har ingen aning faktiskt aja så e det med det iaf :)
Jag har verkligen tråkigt vet inte varför men känns som alla är osociala ushush! eller är alla kanske ute i snön och leker ? eller bygger snögubbar? min hund willmer älskar ialla fall snön! han gör hund änglar såkallt super cuuit!
och nu så kollar pappa på nyheterna eftersom han tog tvn så då blev det nyheter -.- orkar inte gå upp åh kolla i mitt rum haah ! så säger dom att det ska sättas upp förbud mot rökning i alla busskurer i uppsalas län alltså utom hus ! det är för att den som står i busskuren inte ska bli drabbad av rökningen haha även om det blåser ute så ska inte rökare stå ikuren som ex; om det är snöstorm måste ni stå utanför hah xD tur att man inte röker :)! Men jag har ingenting emot att folk gör det i en busskur men lite kul att kanske vissa rökare blir sura hahah ;) !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0