Oupsi ;)

Hellu sry att det inte blev någon uppdatering igår , men solade som sakt med stoffe blev en 23 minutare ;) sedan var vi ett tag , sen så var jag med tobbe & även bella , matte ;D hade super kul dag igår faktiskt :) <3 Idag blev det skolan typ och sen nu ska jag sitta och plugga som den! har massa läxor och prov ushush åh projekt med -.-! Men men snart slipper man skiten :) , fett synd om min lillebro igår han bröt båda armarna ;( så han har gipps ända upp till armbågen stackarn han ramlade på idrotten ush sånt skit e livfarligt om han hade ramlat på huvudet kunde han ha dött ! så tur att det bara blev armarna iaf!

Jag har även kanske hittat ett gymnasium jag vill gå som ligger i västerås hihi :) berättar mer om det i nästa inlägg nej nu ska jag plugga puss <3 dricker även en god vitamin well antioxidant med smak i persika :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0