Råttan skrämde mig :(

Heejsan ! Åh vilken dag jag har haft! Började med imorse att jag ska på toa så hör jag ett pip och då leker min katt med en råtta som levde i badrummet som han pinade till dödts och jag fick panik åh sprang ut ! sedan iskolan hade jag en sån himla tur för i mitt kemi prov fick jag vg ! wihoh ;D eller Vg - , men blir vg i slutbetyg ;D ååh lovely :D (totally) =) ! sen så fyfan jag fick underskåp iskolan SUCK ! , men mitt skåp e sönder så kanske får jag ett överskåp för finns 5 som är lediga hihi :D ! hoppas åh vaktmästrna har inte fixat det än :/ ååh arg !!
Åh sen så gick min dag inge vidare fick bara g i soprovet :( brukar få vg ! SUCK ! SEN FYFAN villken jävla tabbe jag gör totally ! jag och Christoffer skulle sola solarium så hade vi lakt i 30kr och skulle lägga i 60kr så får vi bara in 30kr så lägger vi oss i solariumet så märker vi att den inte sätts på så har jag smurtot lakt i fel solarium så den som solade breve mej fick en halvtimmes solning längre så råka lägga i 30kr till en annan person ;S helt RANDOM fett sne jag blev ! så bad stoffe hämta pengar hos mamma haha men fyfan vad segt det var att lägga i så en annan fick sola längre säger bara SUCK SUCK!

Jaja snart ska jag kolla PH , TopModel & Älskade HollyWood fruar ;D åh medans plugga biologi prov som jag har imorrn -,- xD , så får se om jag skriver sen puss ! P.s Tack stoffe för en roligdag ;D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0