Sjooooou ;)

Jävlar vad jag avskyr min laptop ! den suger totalt lagar & krashar & internett cpsar sig :;S USH!
jaja till dom roliga nyheterna hade fyisk prov i morse fick alla rätt alltså MVG ;D<3 fast blir Vg i slutbetyg men men bättre än G iaf :) , sedan hade jag svenska hah ingen aning hur det gick & musik prov som jag antar gick skit -.-
Det som var så roligt idag var att Bella var med mig hela dagen iskolan hihi ;D fett latch ;)
Stoffe kom även & hälsade på och drog ner oss båda isnön där emot inte roligt ! xD

Ikväll blire bara hemma kväll lite halv skönt endå :) , funderar på fixa naglarna åh så , sen plugga moppe ,, städa rummet & sånt skit blääh ;S ! Nu sitter jag imjukis kläder fett skönt hihi ;) men hörs sen puss ;) p.s min bror försöker fixa min data höhö ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0