Sjukt mätt!

ååh jag säger bara shiit vilken sallad jag åt asså sjukt mycket i den fick inte ens i mig hela ! Ush proppmätt! snackade med tobias ett tag med härligt han kanske sover hos mej på söndag hihi :) <3 Hoppas det !
Snart ska jag sova så himla skönt och sova tidigt älskar det så jävla hårt ! Hahah , åh jag håller på tänker man måste ju börja kolla efter balklänningar snart :O har inte ens kollat på någon sida eller något herregud måste slå upp någon sida och titta! Vill ha en as snygg , söt, sexig asså bara helt totaly underbar måste bara hitta den hihi :) ! men har ju ett bra tag kvar så :) " men skriver ett natti inlägg om ett tag :) puss // Helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0