Sjukt med matteläxor jag gjort :O

Fy gjort sjukt mycket matteläxor nu ! typ inga kvar wiho ;D så nu pluggar jag glosor och bild ! Bildprovet är skit svårt :O att plugga till har prov imorgon suck -.- ! Snart nu vid nio tiden ska jag se desperate housewives iaf :) sen blir det nog sova lovely !<3 & på torsdag ska jag & christoffer sola igen iaf & på fredag ska vi hitta på något med :) & sen ihelgen ska jag vara med tobbe det är helgens planer iaf :) , sen min lillebror anton har ju som sakt brytit armarna så ska hjälpa han med alla läxor :) får pengar för det därför jag göre ;) men är snäll ändå :) !<3 Nu ska jag fortsätta plugga och kolla på anna anka :) hihi love it

Love Helena :)

aj aj aj :(

Kommentarer
Postat av: jag

såret är gjord på bilden va?

2010-11-22 @ 16:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0