SLUTA MED ALLT ONYTTIGT!

Idag ska jag sluta med allt onyttigt ! Inge mer skräpmat , bullar , fika , godis inget sånt mer försöka äta nyttig mat bara ! Nejnejnej ! Ska fixa en fin kropp nu ska ju börja gymma som sakt snart :) Detta är punkter som jag ska börja försöka göra under denna månad !


1. Sluta äta onyttigt !
2. Göra klart moppe kursen!
3.Göra allt jag kan för att få höga betyg!
4.Börja sola solarium (minst 1 gång iveckan)
5.Hitta en snygg vinter kappa.
6. Hinna titta på minst 1 gymnasium
7. Hitta ett par snygga klackskor till vintern låga med killklack helst!
8.Fixa ögonbrynen.
9.Skaffa en almenacka
10.Hinna vara med vänner.
11. FÖRSÖKA BLOGGA OFTA!


Detta ska jag försöka hinna under November ialla fall börja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0