snö :O <3

Heej där jag säger bara fyfan vad jag hatar snön ! EUKE ;S  Åh idag var jag till tandläkaren säger ochså såhär att jag sitter åh knarkar i mig iprem ! för tog bort en tand ibak åh eftervärken är verkligen PAIN!
Så ush för båda sakerna ! även så stod jag och väntade på bussen från tandläkaren men den var 30 min sen , så pappi hämtade upp mig fett sweet !<3 åh tur att jag tog fjällis jackan idag , den e totally ute men as varm iaf !<3
så huvundsaken att inte lilla jag fryser :) , men ska köpa en as snygg jacka ååh så het så het :)  hoppas den finns kvar baara hihi , sen måste jag köpa ett par killklackar med mull i åh så sweet :) måste bara hitta ett par snygga så :) !<3 tycker det är så jävla gulligt när man har ett par gråa mjukisar tjocktröja eller cardigan ett par uggs eller fluffiga skor åh en bäverfitta med  till hörande mullvantar så totally SWEET! jaja nu ska jag kolla efter lite skor och kläder på nätet Love yah <3 puss bild på min misse ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0