Stylist linjen ! ;)

Har nu duschatså sitter i min lilla rosa mjukis dress so sweet& även , studie some litel , känner mig duktig :)!  Kollade nyss på ung & bortskämd hah så sjukt roligt men så tråkigt att OlgaIsaBell åkte ut hahha hon som är så skön hah & jean pierre love them haha och den här andra killen som blev ledsen när olga åkte ut hah åh roliga människor :)

Nu ikväll så blir det bara typ plugga stort suck! , göra lite fler läxor euweuw! Men vad gör man inte för lärarna ska älska än hah ;) och kolla på desperatehousewives :) Nu ska jag berätta om detta gymnasium som jag är sjukt sugen på det ligger i västerås och är en stylist linje från mån-ons så sminkar man varandra & håller på med håren åh massa sådant lovely! sen tor-fre så är det vanliga lektioner med matte åh sånt -.- Ifrån Tierp tar det cirka 1 & 40 min att pendla med expressbussen som går 06:00 som jag skulle isåfall ta så bara gå upp cirka fem varje morgon -.- men men det som är underbart är att Bella ochså går där det som är så himla roligt så kommer gå där med hon med :) fast hon går i 2an då men hon säger att man träffas rätt mycket ändå :) och våran lilla dröm är att öppna eget åh såklart bli kända & sjukt rika haha ;) <3

Jag funderar sjukt starkt på att bli blondin igen saknar det så sjukt mycket! Vet inte varför men bara gör det hihi :)  Nu ska jag göra matteläxor :( skriver sen pussah // Helena



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0