TRÖST SHOPPING I LOVE IT<3

Hejdär , mitt utvecklings samtal gick faktiskt bra :) idag väckte mamma mig klockan 5 och tobias sedan åkte vi till tobias och sov där hah fett skönt till cirka kvart över sju :) sedan var det skolan såklart -.- men seriöst skolan är fan rolig på rasterna shit vad jag har skrattat idag haha underbar dag Hahah jah & jossan fyfan vad sköna vi är! ;)


Gårdagen så blev det ju förlust för jag inte klarade moppeprovet , men men blir plugga som fan ihelgen på det iveckan har jag ju fan 3 prov på fredag suck säger jag ! Men iaf igår efter jag gjorde moppe provet såklart blev jag ledsen att jag tröst shoppade haha ! lika bra det ! så nu slänger jag upp allt jag shoppade ;)  skriver om ett tag puss

Jag shoppade , en tröja , ett linne , 2eller 3 stringtrosor kom jag på, & en typ långärmad sen 2 nagellack :)
& juste örhängen med hihi )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0