Ursäkta mig !!!!!!

Sry men har inte orkat uppdaterat bara vet inte varför ;S , men det är iaf lov LOVELY! Robin hjärtat kom i Lördags och ska redan åka hem idag :( <3 kommer sakna min lilla sweetie<3 , Känner verkligen att jag varit dum mot honom varit så kaxig åh skit åh surig ;/ FÖRLÅT HJÄRTAT!<3

Idag så ska jag väll vara sista tiden med robin iaf , sen ska jag väl jobba tror jag xD hihi duktiga jag ska jobba snart sitter här ikiosken så :)  och imorrn ska jag ägna hela min dag att plugga moppe så jag blir klar ;D e snart klar med det wihohohohoho :D Åh e sjukt nyfiken vad jag fick i kemi iskolan asså shiit för de var slutbetygen ! e skit nervös ! Hoppas verkligen på bra betyg !

Sen ihelgen ska jag med tobbe in till stan och shoppa :) hihi nu blire ändra hans klädstil lite haha ;) Its going to be Helena style ;)  och jag ska hitta en fin kappa hihi :) tkr det är så jävla snyggt ! med ett par snygga klackar :D

ÅH igår var jag på bio med Boris hihi vi såg 1000 ggr starkare skit bra film hah ;D men man blev arg i den haha ;) , sen när filmen var slut gick vi ut därifrån åh då så kommer det ett utlänskt gäng imin ålder typ och det som var så sjukt var att han gick in i mig med flit och det gjorde skit oont ,! fattar inte hur folk orkar hålla på och det var en kille dessutom ;S OMOGET! Men men skriver senare nog puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0