God morgon så jäkla tidigt ;O

Morgon klockan är snart halv elva och jag gick upp nio för att jobba ! fast ska inte klaga tobbe gick upp åtta haha xD , så är det hårda livet WORK WORK ! BUT CASH CASH :D

Igår så åkte jag in till tierp pluggade lite moppe , sen drog jag och var med stoffe till sju ungefär :)  , sen kom bella med tåget så hämtade hon sen drog vi till tobbe & matte , jag och bella hade så jävla kul igår seriöst ååh fyfan , ååh tobbe hällde ut min coca cola för han trodde det var vodka i hahha fyfan vad jag lackade xD , hahah åh dom var så sura på mej å bella tobbe å matte , så dom drog ut på tierp , medans vi hade as trevligt med hans pappa & hans polare hahah skööna personer ! så vi satt där och hade kul :) , sen drog vi med ut å hade så jävla kul hahahah ! men tyvärr hade alla typ dragit in vid 10 SUCK ! xD  Hahah men vi hade bra kul :D <3 Underbar fredag :) <3
Puss skriver sen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0