God Morgon ;)

Min helg har varit underbart rolig ! , har inte orkat blogga bara haha xD , itorrsdags så körde jag upp me moppen , det gick super bra ! och ska köra upp idag med så wiho :) fast var nära och köra in i en trotoarkant hahah xD , I fredags var jag på fritidsgården i söder det var ssisådär kul -.- , men på lördagen var jag med stoffe & rasmus iaf det var skoj :) sen igår kom tobbe hem till mej på kvällen hihi :) <3 och idag fick jag gå upp 5:00 för att skriva praodagboken ! , fett jobbigt eller ja skrev ut den en nu är jag klar iaf med den :) ! fett skönt ! och snart ska jag till skolan för sitter hos mammi nu höhö :) , ÅH sen efter skolan blir det PLUGGA PLUGGA moppe måste bli klar snart ! ,

Helgens planer blir nog att jag och Bella ska in te stan och köpa presenter till Tobbe & Matte :) och lite smått å gott till oss själva :) ! ;) De är ju halloween snart så ¨måste ju ha någon maskerad klädnad hihi :) Men ska tagga till skolan nu puss <3 , juste ROBIN KOMMER NÄSTA LÖRDAG WIHOHO :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0