Good morning totally faboulse bitches :)

Good morgon sweetisar ,härligt å vara ledig sova länge :) men suger att sova själv :( , vakna upp själv det är pain :(
Idag händer väll inte så mycket blir väll chilldag mest tror jag , ska få pappa att sätta igång bastun iaf:), skulle vilja varit med tobbe, bella & matte ihelgen men blev inte så för att tobbe skulle jobba tyvärr :( fast jag ska ju jobba imorgon så , hihi making cash is never wrong ;) , men har en hel lista med vad jag ska köpa å fixa denna månad ;O , åh pengarna bara försvinner pooofh ;O
Så slänger upp en lista vad som ska fixas denna månad iaf strax  ;) , dessutom fyller ju tobbe & matte 16 år snart så jag och bella ska in te stan å skaffa världens bästa present :) hihi ;) <3 vi har en sån bra ide vi ;) hahaha :D ,

fy sen idag måste jag skriva prao dagbok ussh vad tråkigt ! åh dessutom en dikt -.- !
Men nu ska jag springa ner i min söta rosa mjukisdress å fårskinns tofflor och  ta ut mina mackor från ugnen mumms ;) skriver sen puss på folket <3  saknar mitt blondiie hååår ! :( <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0