Good morning totally fantastic fabulouse bitches ;)

Good morgon det är för underbart med att vara ledig asså :D! , denna dag kommer nog bara vara chill dag rent ut sakt ! , ska skriva prao dagboken för 4 dagar nu fett jobbigt ! , ska få pappa att vi ska basta idag :) åh så ska jag göra tackopaj mumms :D det är ju även idol idag underbart :)men sebastian har åkt ut så hela jävla idol suger utan han  ! , skulle vilja varit i tierp med tobbe , bella & matte! , men tobbe ska jobba hela f*cking helgen -.- , menmen jag ska juu jobba i morgon så höhö xD  skadar aldrig med extra pengar som jag är bäst på göra av inom några sec ;) Har ju en liten lista som jag ska försöka fixa denna månad med mina cash haha den kommer nog upp snart har kommit in lite mer saker i den hahah xD <3 Sitter i min säng med min söta lilla rosa laptop åh rosa mjukis dress haha , skulle bli fett mycket om man skulle räkna upp allt i mitt rum som är rosa ! kan räkna upp några ,, 1. hela mina tapeter är rosa , 2. rosa nattuksbord , 3. sängkläderna rosa ,  , 4. min mobil , 5. min mjukisdress , 6. mycket kläder i rosa ! , 7. naglarna är till och med rosa hahah xD lite av detta som är rosa i mitt rum just  nu ;)
på bilden är puss skriver sen ;) <3 min data har nå fel så går inte att ladda upp bilder ;(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0