Haft en underbar helg !

Åh har haft en skit rolig helg med tobbe :D vi har haft fett kul varje dag faktiskt ;:D gjort lite allt möjligt , slappat , kolla tv , chilla , ååh haft så jävla kul bara :D <3 Blir så glad av att vara med han bah :D <3

Idag har jag väll inte gjort så jävla mycket , varit me tobbe , kollat gossip girl , stoppade precis in varma mackor i ungnen ;D <3

ikväll blire väl bara ringa tobbe  som jag vet än iaf :)

Och juste i torsdags var jag och shoppade med bella :D , jag köpte tobbes present ;) eftersom han fyller på tisdag ::O :D <3, sen typ ett par jeans som bella med köpte :;) , ett par lårhöga skor , örhängen & hårfärg så jag å bella färgade håret på varandra :) hihi jag blev mörkare åh hon typ med hah ;) så checkade vi ph så klart LOVE IT !

och nu på tisdag ska jag snacka me hon appro på halloween fredag vad vi ska ha på oss ;) hihi blir en suprice :D
Imorrn ska jag köra upp moppe med wihoh xD hahah eller inte men lite läskigt fan ;O xD <3 och plugga nog ska jag med fan ta och göra :) <3 Men skriver sen puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0