Heejsaan ;)

Heej bloggen ! sry att jag uppdaterar kasst " xD , men men iaf igår så gick ja iskolan iaf jag fick G i tyska :D första gången utan att göra omprov hahha xD men ig i matte -.- eller diagnos var det och jag SUGER i det totaally !
Men men efter det så var jag ute på tierp ett tag träffade lite folk , sen tog jag och matte bussen hem till matte & tobbe för tobbe var hemma höhö :) så hade jag en fett rolig dag där hos han hahah shiit asså vad vi är sjuka :D ! Han är fan bäst :D men e piss sur på han nu för han iggar mina sms :/ eller hans mobil e död haha xD


iDag iaf så gick jag ju iskolan det var väl helt okej rätt kul hahah åker ju först taxi på morgonen sen buss och jag å aron ibussen är så jävla ROLIGA MED VÅRAN MUSIK VI SJUNGER :D hhahah :)
Jajaj men skolan gick ju iaf hade engelska prov -.- xD ush ush fyfan och p fredag har vi jävla ,matte prov SUUUUCK !
Men iaf efter skolan så var jag med stoffe vi hade fett kul vi lagade mat hahah och boxades haha jag är grym på det asså :D , xd (not)
så kommer jag hem sen iaf vid sju och har fått POST WIHOH en klocka som jag fick förra veckan med haha en likadan och två linnen åh en film hihi fett kul å få gratis gåvor :D så ska vara snäll & ge bort min andra klocka till en underbar person hiihi :)
OCH JUSTE IGÅR SKULLE JAG KÖRT UPP MOPPE MEN  MEN MEN VAR FÖR MÖRKT SÅ SKA KÖRA IMORRN I TIERP :P VID HALV TOLV PANIIIK HAHAH Xd , men men skriver nog inte imorrn för ska te tobbe !<3

NU SKA JAG ÄTA TACKO GRATTÄNG & KOLLA DESPERATE HOUSEWIVES :D<3 puss Min rosa klocka ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0