klippning ;)

Trudelo bloggen , har som sakt prya idag till cirka halv två sen plugga jag moppe i 2 och en halv timme ,jag klarade 2 tester åh i går tre :) , så har 3 kvar nu som ja måste försöka med ! , efter det iallafall gick jag i regnvädret till NORRA ESPLANADEN och klippte mig hos alexandra tobbes store syster  , hon klippte super bra så REKOMDENRAR hon ! ska slänga upp bild i morgon hur det blev :) ska även dit slutet av månaden och färga massvis med ljusa slingor i 2 olika nyanser :)!
sen klippte även tobbe sig hihi jätte sött :) , sen när jag kom hem duschade jag , drog på min rosa mjukis dress plus rosa morgon rock hihi , åh myste till tvn :) kollade på Robinsson höhö :)

som sakt är jag ledig i morgon fett sköönt :D så ska skriva prao dagbok iaf och en dikt haha xD
sen funderar jag på ha en myskväll hemma , typ basta , chilla , göra tackograttäng :)
 
för på LÖRDAG BLIR DET JOBBA ! ;o xD åh de som SUCKS är att tobbe ska på mässa hela helgen :( <3
Men skriver nog senare puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0