YEES :D

YES YES klarade rätt bra av att köra moppen :D ny tid nu på måndag så :) och så klarade jag ännu ett test så bara 2 kvar ! , skulle klarat alla 3 idag men datan fick nå damp ;O xD så får fortsätta sen någon dag! & nu är jag hos mammi och väntar tills tobbe slutar ;) , så ska äta en korv strax & göra min hk läxa så är det klart iaf :) & sen kommer bella wihohoohohohoho :D har en liten present till henne hihi ;) , så ikväll blire vara me tobbe , bella & matte :)

Imorgon har vi prov i hk matprov höhö ;) <3 ska vara me carro hoppas det går bra bara " <3 haha ;)

Hade skolfoto med idag även suck -.- xD hahah ! Men men nu ska jag dra kanske slänger upp ett inlägg sen puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0